Καταστήματα Εξυπηρέτησης πελατών για αγορές ανταλλακτικών λειτουργούν στις παρακάτω περιοχές:
Αθήνα
Δευτέρα έως και Παρασκευή, 08:30 – 16:00 & Σάββατο 09:00 – 16:00 (εκτός από Ιούλιο & Αύγουστο)
17ο χλμ. Εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας & Ποταμού 20, 14564 Κηφισιά
Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης
Για αγορές ανταλλακτικών
Δευτέρα έως και Παρασκευή, 08:30 – 16:00
Θεσσαλονίκη: Οδός Χάλκης, Πατριαρχικό Πυλαίας, 57001 Πυλαία
Πάτρα: Χαραλάμπη 57, 26224 Ψηλά Αλώνια
Κρήτη: Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 23, 71306 Ηράκλειο
Κύπρος
Για αγορές ανταλλακτικών
Δευτέρα έως και Παρασκευή, 09:00 – 17:00
Λεωφόρος Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ' 39, 2407 Έγκωμη Λευκωσία
Διαθέτουμε τα γνήσια αξεσουάρ Pitsos για όλες τις συσκευές.
Γνήσια αξεσουάρ και ανταλλακτικά Pitsos.
Για ποιες συσκευές Pitsos υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά;
Μπορείτε να προμηθευτείτε αυθεντικά ανταλλακτικά για όλες τις Pitsos συσκευές.
Γιατί να αγοράσω αυθεντικά ανταλλακτικά και για πόσο χρονικό διάστημα θα είναι διαθέσιμα;
Το πλεονέκτημα των γνήσιων ανταλλακτικών είναι ότι ταιριάζουν τέλεια στη συσκευή σας. Τα λειτουργικά εξαρτήματα είναι διαθέσιμα για τουλάχιστον δεκαπέντε* χρόνια μετά την παραγωγή της συσκευής. Ενώ αρκετά ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα για πολύ περισσότερο καιρό.
Που μπορώ να παραγγείλω τα ανταλλακτικά για την Pitsos συσκευή μου;
Προμηθευτείτε το ανταλλακτικό που χρειάζεστε για τη συσκευή με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους σας εξυπηρετεί:
Επισκεφθείτε μας στο κατάστημα της εξυπηρέτησης πελατών των οικιακών συσκευών Pitsos,
διεύθυνση: 17ο χλμ Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας και Ποταμού 20, ΤΚ 145 64, Κηφισιά, Αθήνα.
Τηλ: 210 4277700
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30-16:00
Σάββατο 09:00-16:00
Το κατάστημα ανταλλακτικών παραμένει κλειστό όλα τα Σάββατα του Ιουλίου & Αυγούστου.
ή
καλέστε μας πανελλαδικά στο 210 4277700 - Επιλογή 2.
Δευτέρα - Παρασκευή 08:00-16:00, εξαιρούνται οι αργίες.
Ένας εκπρόσωπος μας θα σας βοηθήσει στην επιλογή του κατάλληλου ανταλλακτικού ή του αξεσουάρ που επιθυμείτε.
ή
Στέλνετε τα στοιχεία της οικιακής σας συσκευής, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνία σας.
Ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να σας βοηθήσει, να σας ενημερώσει ή να ολοκληρώσει την παραγγελία σας.
Ποια ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα για τα ψυγεία Pitsos;
Θα βρείτε ανταλλακτικά για ψυγεία όπως: χειρολαβές πόρτας, μεντεσέδες πόρτας, πλαστικά ράφια και κρυστάλλινα ράφια, συρτάρια κατάψυξης, ελαστικά για την πόρτα συντήρησης και κατάψυξης.
Ποια ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα για τα πλυντήρια πιάτων της Pitsos;
Θα βρείτε ανταλλακτικά για πλυντήρια πιάτων όπως: μεντεσές και τσιμούχα της πόρτας, άλλα ελαστικά, βραχίονες ψεκασμού, φίλτρα, εσωτερικά ράφια και πλαστικά περιφερειακά όπως καλάθια.
Ποια ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα για τα πλυντήρια ρούχων και στεγνωτήρια της Pitsos;
Θα βρείτε ανταλλακτικά για πλυντήρια ρούχων όπως: πόρτα πλυντηρίου, μεντεσέ πόρτας, ελαστικά, συγκρότημα κλειδώματος πόρτας.
*Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών για συσκευές με ημερομηνία παραγωγής από Ιανουάριο 2023.
Προϊόντα φροντίδας και καθαρισμού.
Όλες μας οι συσκευές εγγυώνται την άριστη και σωστή λειτουργία τους, ακόμα και μετά από πολύ καιρό χρήσης. Με τα κατάλληλα προϊόντα φροντίδας και καθαρισμού, ο χρόνος αυτός παρατείνεται. Όλα τα απαραίτητα γνήσια ανταλλακτικά, αξεσουάρ, πιστοποιημένα προϊόντα φροντίδας και καθαρισμού για όλες τις συσκευές Pitsos, βρίσκονται εδώ για εσάς, ώστε να έχει και η συσκευή σας τη φροντίδα που χρειάζεται.
Ψάχνετε κάτι για τη συσκευή σας;
Επισκεφθείτε το κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών των οικιακών συσκευών Pitsos,
διεύθυνση: 17ο χλμ Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας και Ποταμού 20, ΤΚ 145 64, Κηφισιά, Αθήνα.
Τηλ: 210 4277700 (πανελλαδικά)
Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα - Παρασκευή 08:30-16:00
Σάββατο 09:00-16:00.
- Το κατάστημα ανταλλακτικών παραμένει κλειστό όλα τα Σάββατα του Ιουλίου & Αυγούστου.
ή
καλέστε μας στο 210 4277700 - Επιλογή 2.
Δευτέρα - Παρασκευή 08:00-16:00, εξαιρούνται οι αργίες.
Ένας εκπρόσωπός μας θα σας βοηθήσει για την επιλογή του κατάλληλου ανταλλακτικού ή αξεσουάρ για την οικιακή σας συσκευή
ή
στείλτε μας ένα e-mail στο:
NKF-CustomerService@bshg.com
με τα στοιχεία της συσκευής σας και τα στοιχεία επικοινωνία σας. Ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να σας βοηθήσει, να σας ενημερώσει ή να ολοκληρώσει την παραγγελία σας.