Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη Pitsos συσκευή σας; Είμαστε εδώ για να βρούμε τη λύση.

Η εξυπηρέτηση πελατών μας είναι εδώ για να σας απαντήσει σε κάθε απορία και να λύσει κάθε πρόβλημα που σχετίζεται με την οικιακή συσκευή Pitsos που διαθέτετε. Προσφέρουμε οδηγίες και συμβουλές για τη συντήρηση, τον καθαρισμό και την επισκευή κάθε συσκευής Pitsos.

Service Assistant.

Μερικές φορές χρειάζεστε λίγη βοήθεια, ακόμα και με τις πιο σύγχρονες συσκευές. Η εξυπηρέτηση πελατών Pitsos είναι στη διάθεσή σας Δευτέρα με Παρασκευή 8:00 - 18:00 για να σας λύσει οποιαδήποτε απορία έχετε. Και για τα προβλήματα που δεν μπορούν να λυθούν τηλεφωνικά, μπορούμε να προγραμματίσουμε εύκολα επίσκεψη τεχνικού. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι το E-NR (πλήρης αριθμός μοντέλου) και το FD-NR (κωδικός παραγωγής) της συσκευής Pitsos.

Μάθετε περισσότερα

Εγχειρίδια χρήσης.

Εδώ, μπορείτε να μάθετε τη νέα σας συσκευή Pitsos ακόμα καλύτερα. Αναζητήστε πληροφορίες για κάθε μοντέλο σχετικά με τη λειτουργία, τη συντήρηση, τα ανταλλακτικά και την αντιμετώπιση προβλημάτων. Επιλέξτε το σωστό εγχειρίδιο χρήσης χρησιμοποιώντας το E-NR (αριθμός μοντέλου) ή το πλήρες όνομα της συσκευής σας.

Αναζήτηση

Εξυπηρετηση πελατών Pitsos

Εξαιρετική εξυπηρέτηση - πριν και μετά την αγορα.

Επέκταση εγγύησης

Η Pitsos παρατείνει τη διετή εγγύηση των οικιακών συσκευών της για 3 επιπλέον χρόνια με μικρή οικονομική επιβάρυνση.

Online προγραμματισμός επίσκεψης τεχνικού

Κλείστε online ραντεβού με τον εξειδικευμένο τεχνικό μας εύκολα και γρήγορα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

τηλεφωνικά Δευτέρα-Παρασκευή 8:00-18:00 ή μεσω e-mail.