Περιηγηθείτε στην εφαρμογή Service Assistant εισάγοντας τον πλήρη αριθμό μοντέλου (E-NR).

Παρακαλούμε εισάγετε τον E-NR (αριθμό μοντέλου) της συσκευής Pitsos, για να δείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες και επιλογές υποστήριξης. Συνήθως, ο αριθμός αυτός βρίσκεται στην περιοχή της πόρτας ή στην πινακίδα της συσκευής.

Δυσκολεύεστε να βρείτε τον E-NR (αριθμός μοντέλου); Χρησιμοποιήστε την εύρεση πινακίδας πληροφοριών, για να βοηθηθείτε.

Εισάγετε E-nr
Παρακαλώ ελέγξτε τα στοιχεία
[global.common.msg.errorminlength]
Εισάγετε ένα έγκυρο E-number.
[global.common.msg.errorbadinput]
Το E-Nr δεν αναγνωρίστηκε. Ελέγξτε τον τύπο του αρχείου που ανεβάσατε. Μόνο αρχεία PNG και JPG επιτρέπονται.
Παρουσιάστηκε σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά ή εισάγετε το E-Nr χειροκίνητα.
Εξυπηρετηση πελατών Pitsos

Εξαιρετική εξυπηρέτηση - πριν και μετά την αγορα.

Επέκταση εγγύησης

Η Pitsos παρατείνει τη διετή εγγύηση των οικιακών συσκευών της για 3 επιπλέον χρόνια με μικρή οικονομική επιβάρυνση.

Online προγραμματισμός επίσκεψης τεχνικού

Κλείστε online ραντεβού με τον εξειδικευμένο τεχνικό μας εύκολα και γρήγορα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

τηλεφωνικά Δευτέρα-Παρασκευή 8:00-18:00 ή μεσω e-mail.